luni, 6 decembrie 2010

Protest....

Acum, mă gândesc că a fi copil e o scurtă bucurie pe care ne-o face Dumnezeu pentru a ne vedea zâmbind. Mai tarziu are ocazia mai rar...Viața mea este plină de momente și viziuni contradictorii...şi îmi dau seama că mereu sunt ca un cascador la circ, mergând pe linia subţire care desparte dispreţul total de blândeţea şi iubirea de semeni. Aş avea momentele mele de frică şi îndoiala, strigând Eli, Eli, Lama Sabahtani ...Of suflete ce nemernic ai ajuns! Cum de ai putut ajunge în halul ăsta? Extraordinar spus şi chinuitor de trăit această stare...Poate că din cauza asta filosoful german G.W. Hegel i-a adresat studentului său preferat, chiar înainte să moară, urmatoarea frază plină de înţelesuri: „Numai tu m-ai înţeles, şi m-ai înţeles gresit!“
Cu sau fără, eu voi cauta să ofer iluzii, aşa cum face cel care vinde flori în faţa unui spital de oncologie.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu