luni, 29 noiembrie 2010

Montaj


Intotdeauna mi-a fost greu să aleg...
Ca să fii fericit, dorește-ți ce se poate!
Câteodată, mă uit spre Sus, și-i zic: Tu vezi ce viață complicată am eu? De unde să mai știu ce se poate și ce nu?...
Mă imaginez într-un film ce are o imagine impecabilă. O muzică aleasă. Un montaj neverosimil...
În film, nu apare decât un om. Un bărbat îmbrăcat elegant, căruia nu i se vede fața. Un fotograf. Un solitar.
”Buf!” telefonul după care încerc să scriu a căzut pe podea. Tresar şi privesc spre tine - ce bine că zgomotul nu ţi-a stricat somnul...Respiri usor, la intervale egale, iar genele tale sunt atât de lungi încât ar putea trece strada singure...Ţi-e somnul dulce şi mi-e atât de drag de tine încât te-aş trezi doar ca să-ţi spun asta...
Tu dormi cu mana sub cap, ca o femeie-copil, şi eu scriu despre un scurt-metraj cu forme, dar fără fond ... Ce om mai sunt şi eu...

Harry Nilson - Are you sleeping

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu