miercuri, 17 noiembrie 2010

Reverie




Stăm amandoi pe terasa unei vechi clădiri ce unii o numesc "'Poartă Stelară'', în plină noapte. 
                                                                              "Orasul doarme ud in umezeala grea"
Eu tac, tu vorbeşti - despre orașul acesta, despre cunoştinţe, despre noua ta carte..Îmi mai zici că jumătate din populaţia lumii ar trebui să citească în fiecare zi, iar eu completez că, probabil, restul traiesc din cărţi deja...Râzi ca un copil, trăgându-ţi intenţionat colţuriile gurii în jos apoi vrei să mergem acasă. Nu-mi spui pentru ce, dar acum parcă te cunosc, stiu...În autobuz te ţin de mână fiindcă mi-e frică să nu te pierd. Pentru că am pierdut de foarte multe ori, încă de foarte tânăr, fac lucruri pe care alţii nu le înţeleg decât greu sau niciodată...Cum ar fi de pildă, să tin de mână orice femeie pe care o iubesc, în orice împrejurare, chiar şi atunci când suntem la cumpărături sau în autobuz...În somn, nu! Pentru că dorm în poziţia aceea pe care o deseneză cu creta pe asfalt cei de la Criminalistică atunci când studiază cum a cazut cineva de la etaj...
Te dezbraci rapid (atât de iute încât mă faci să râd)... Îţi privesc abdomenul tare, de femeie care nu a născut niciodată, şi sânii pe care respiraţia îi ridică şi coboară, iar racoarea din cameră le face un contur perfect.   Facem dragoste. În timp ce adulmec îndărătul urechii tale, te pun în mintea mea în toate poziţiile. În toate cele cate vor urma şi în cele din viitorul îndepărtat... Şi nu te mai ţin de mână, ci trag de carnea ta... Cu cât mă bucur mai mult de tine, cu atât nu mă mai satur... E ca şi când spui ”mi-e dor de tine” unui om de care te leagă idei, senzaţii şi stări, dar pe care nu l-ai întâlnit niciodată - ştiu, e o ciudățenie asta, dar ce nu e?

Kings Of Leon - Sex On Fire

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu